Jemuan's FotoPage
Bike , Club , Bikers , Motorcycle
By: wan hishamuddin

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  >  >>]    [Archive]
Friday, 28-Oct-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Minal Aidil Wal Fa Ìzin.... Eid-Fitr tuk semua....

 
Ampun Maaf..di pinta...
dalam pada kita mengecapi nikmat berhari raya..
jangan kita lupakan pada yg telah tiada...
mari sama2 kita panjatkan kesyukuran pada Illahi atas limpah rahmat-Nya..
dan sedekahkan Al-Fatihah pada yang telah tiada.



Sunday, 16-Oct-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
The Awakening- Part I

Awakening I
Figure collection terbaru aku..sukenyer!! sexxsi siott!!! besar
 
View all 8 photos...
Dah bertahun aku join kelab nih/ fotopages ni..tapi aku macam ahli mati..mgm mati btol..bebudak uniten tak ramai kenal aku..tak ramai pernah tengok Awakening aku...

So ini dia jeng jeng jeng...Awakening ku yg skang dah tinggal kenangan....


Thursday, 29-Sep-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark

 
 
 
View all 6 photos...
best giler motogp 2005..race yg tak membosankan..huhu siap bleh masuk pit lg..


Thursday, 22-Sep-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Lepak Kat MMU

 
 
 
View all 5 photos...


Wednesday, 10-Aug-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark

my dream bike
 
 
waaa..bosannye..bila lg nak main kona ni????????


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net